27 Aralık 2010 Pazartesi

Transfer Gelişmeleri...

En son kulağıma gelenleri yazayım.

Gökhan Ünal'a rus takımından gelen teklif 1,5 mio€'ymuş. Pazarlıklar sürüyormuş. İç pazarda Kayseri ile bir takas üzerinde çalışılıyor ancak ne kadar muhtemel bilemiyorum. Gerçi iki yönetim arasındaki yakın ilişkilerden dolayı herşey olabilir her an. Bizim Hasan Ali ve Serdar ile ilgilendiğimizi herkes biliyor. Şota'nın bırakacağını sanmıyorum ama belki ikisinden biri için Gökhan kullanılabilir.

Orta sahaya yabancı için görüşmeler sürüyor diye duydum. Ancak Fransa pazarı mı orada ciddi şüphelerim var. Geçen hafta bir yöneticinin Almanya'ya gittiği haberini aldım bir muhabir arkadaştan. Belli ki arayışlarımız geniş çaplı.

Bilica aldığı paranın garanti edilmesi halinde Eskişehir'e gitmeyi kabul etti. ancak Es-Es sadece bizim verdiğimiz paranın yarısını veriyor. O yüzden sıkıntı çıkabilir. Dinamo Bükreş'in ilgilendiği söyleniyor ama ne kadar doğruluk payı var bilmiyorum.

Benim bizzat bildiğim bir transfer hamlesi ise sürpriz ama Bobo için. İlk görüşme oyuncu ile olmuş. Kendisi memnuniyetle gelebileceğini ifade etmiş. Bu transfer devre arası mı olur sene sonrası mı o kısmı bilemiyorum. Biraz Guiza'nın durumu ile alakalı sanırım Bobo'nun transferi. Guiza'yı Levante istiyor ancak sadece 1,5 mio € teklif edilmiş bize. Tabii ki reddetmiş bizimkiler. Zamanında satmadığımız için eminim çok pişmandır başkan.

Azeri genç bir oyuncunun kampa davet edildiği haberi çıktı görmüşsünüzdür. Oyuncu A2 takımı için denenecek. Azerbaycan'da inşaat işi yapan bir ahbabıma sordum. Neslinin en parlak yeteneği olarak adlandırılıyormuş. Oyuncunun alınıp A2 takımında ya da Bank Asya'da kiralık olarak değerlendirilme ihtimali varmış. Ben olsam direk alır Bank Asya'ya Kartal'a filan veririm kiralık olarak. Bakarsınız iyi çıkar, gelen referanslar olumlu.

Takıma bir kondüsyoner alınması için Aykut Hoca'ya yönetimden bir talep gelmiş. Kendisi pek sıcak bakmıyormuş ancak bu hafta içi bu konuda gelişmeler olabilir. Malum sene başında Koch'un kalması istenmişti ama o kader arkadaşı Daum ile kalmayı tercih etti doğal olarak. Bakalım gelişmeler nasıl olacak ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder