9 Aralık 2010 Perşembe

Ankaragücü Maçı Hazırlıkları... + Transfer gelişmeleri

Devrenin bitmesine iki hafta kala gene kritik bir deplasman maçında Ankaragücü karşısına çıkacağız. Geçen sene yaşananları hepimiz biliyoruz. Futbolculuğunda çok sevdiğim Ümit Özat'tan teknik direktörlüğünde nefret etmeme kadar giden olalar zincirini eminim hepiniz hatırlıyorsunuzdur. Bu maçta büyük ihtimalle farklı olmayacaktır. Geçen sene yolumuza taş koyamamanın verdiği hırsla ve Türkiye kupasında takımın hiç ciddiye almadığı maçı yenmesinin getirdiği motivasyon ile gene saldır saldır futbolu oynatacaktır Ümit Hoca. Ancak tabii karşısında bu sefer aynı takımın olmadığını pek hesaplayacağını zannetmiyorum zira kendisinin son 2 aydır temel hesabı kulüpten ne kadar alacağı olduğu ile ilgili. Villadan kazandığı paralara saysın, sonra konuşsun. O konuda bayağı geniş bilgiye sahibim, bir ara uzun uzadıya yazarım.

Hafta sonu maça Volkan - Gökhan - Lugano - Yobo - Caner - Emre - Cristian - Dia - Topuz - Alex- Niang on biri ile çıkmamızı bekliyorum. Niang ve Caner'in dün antremanda geçirdiği sakatlıklar pek önemli değilmiş. Duruma göre ikisi de bugün dinlendirilecekmiş. Guiza gene kadroya alınmayacak. Yanlız arayı hızla kapatıyormuş Türkiye kupası maçlarında sahada görürsek şaşırmayalım.

Maçın teknik analizini yapmayacağım zira böyle maçlarda istediğiniz kadar konuşun olay sahada bitiyor. Özellikle bu sene Fenerbahçe bizi hep ters köşe yapmakta çok maharetli. İlk yarı farklı takım, ikinci yarı farklı bir takım çıkıyor sahaya adeta. Ama ben Ankaragücü'nün gerideki zayıf yapısı nedeniyle Alex'ten özellikle ek katkı bekliyorum bu maçta. Türkiye'ye geldiği ilk senelerdeki kabusu olan Hürriyet gene marke edecektir maç boyu ama Alex artık gerçekten aştı bu adam markajı işini. Tabii bunda Emre'nin sazı ele almasının etkisi büyük. Baktı adam peşinden ayrılmıyor, giriyor iki stoperin arasına orta sahayı boşaltıyor, bir anda bizim sağ kanat inanılmaz işlerlik kazanıyor geniş alandan dolayı. Bu maçta Dia faktörüde sahada olacak, o yüzden ben genel olarak rahat bir mücadele bekliyorum.

Transfer konusuna gelince. Dün duyduğum bir olay beni bayağı şaşırttı. İki transfer istiyormuş Aykut Hoca. Bir stoper ve bir orta saha. Orta saha oyuncusu klasik bir ön libero olmayacakmış. Tipik bir orta saha oyuncusu istiyormuş. Benim kulağıma bir isim geldi. Bunu teyit ettirdikten sonra buraya yazacağım.

Stoper işi ise kontenjana bağlı olacak. Santos ve Cristian'ın yollanma olayı rafa kalktı gibi. Santos'a sadece uçuk bir teklif gelirse yollanması gündeme gelebilir. Bu arada Santos devreyi tüm takımdan bir hafta önce açıcakmış diye duydum. Fazla kilolarını vermesi için yoğun bir program uygulanacakmış.

Stoper için yurt dışında oynayan yerlilere yöneleceğiz gibi gözüküyor. Bir muhabir arkadaşım Kuzey Avrupa'dan hem stoper hem ön libero oynayabilen bir oyuncu takip ediyorlar dedi ama ismi söylemedi. Bunu da öğrenirsem buradan yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder