5 Kasım 2010 Cuma

Eskişehir maçı öncesi...

Önemli viraja giriyoruz. Artık puan kaybına tahammülümüz yok ve sırada nispeten kolay maçlar bizi bekliyor. Maç öncesi sıkıntımız var. Dia, Niang, Gökhan Gönül, Özer, Selçuk, Guiza'nın sakatlıkları sürüyor.  Eskişehir karşısında genç Okan ilk 11'de yer alır %99.

Takımın Volkan - Okan - Lugano - Yobo - Caner - Emre - Mehmet - Santos - Stoch - Alex - Semih 11'i ile maça başlamasını bekliyorum. Kadro olarak ne kadar zengin olduğumuz yukarıda ki paragraf ile 11'imizi birleştirdiğimizde ortaya çıkıyor aslında. Bu kadar iyi bir kadronun ligde bu konumda olması gerçekten çok acı.

Yarınki maça gelince... Çok zor bir maç beklemiyorum. Tipik bir Bülent Uygun takımı taktiği ile orta sahada sık sık taktik faullerle oyun kesilecektir. Ama Bünyamin Gezer buna ne kadar tölerans gösterir bunu bilemeyiz. Normalde kartını kolay çıkarır Bünyamin Hoca am biliyorsunuz MHK Fifa talimatlarını bu sene pek takmıyor. Fifa top oynamaya çalışan takımı koru derken bizim MHK oynatmamaya çalışana prim veriyor. Umarım güzel bir maç olur. Kadro olarak karşılaştırma yapmaya bile gerek duymuyorum açık söylemek gerekirse. Uzak ara maçı almamız lazım.

Son paragrafı da taraftara ayırıyorum. Üzerimizdeki ölü toprağını nasıl atıcaz bilmiyorum gerçekten. Ben maraton üst H bloktayım. Tüm maç çökk çökkkk sesleri duymaktan gerçekten maçlara gitmekten soğudum. Nerede eski maraton ruhu. Nerede eski numaralı agresifliği. 2000'li yılların başında insanların korkudan tribünden kafayı çıkarmadığı günleri özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder