1 Kasım 2010 Pazartesi

Kornerden gol yemek... Bursa maçı

Bursa maçı gene umduğumuz gibi bitmedi. Gene yenemedik. Kimine göre iki puan kaybettik, kimine göre 1 puan kazandık. Ben 2 puan kaybettiğimize inananlardanım. Neticede Semih boş kaleye yarım metreden topu yuvarlayabilse yani 67.dkda maç 2-1 olsa Sercan o pozisyonları biraz zor bulurdu. Nitekim kaçırdığımız onca gol, direği yalayarak çıkan şutlar, skorun 1-1'de kalmasının ana sebebiydi.

Aslına bakarsanız Fenerbahçe'nin 6s maçına çıkması gereken kadro sahadaydı Cuma akşamı. Rakibe basıp sindiren daha önemlisi orta sahada pas yapan bir takım vardı sahada. Ancak gene bir olayı beğenmedim açık söyleyeyim. Takım 1-0 öne geçti. Aykut Hoca Cristian'ı yanına çağırdı. O ana kadar ofansif olarak bir şeyler yapmaya çalışan Cristian o dakikadan sonra iki stoperin arasına gömülmeye ve bazı pozisyonlarda da Bursalı Batalla'yı kovalamaya başladı. Bu olmaz. Bu gerçekten olmaz. Çok büyük hata yapıyor Aykut Hoca. Takım kenara baktığında ben inanıyorum ki Aykut Hoca'dan ışık almıyor. Bu çok büyük bir sıkıntı. Ben bu kadar duygusuzca kenarda durmasını yakıştıramıyorum kendisine. Tabii ki bazıları gibi şaklabanlık yapmasın ama orada olduğunu hissettirsin artık.

Maç öncesi yazımda duran toplardan tehlikeli olacaklarını ancak Ali Tandoğan'ın büyük ihtimalle oynamayacağından bu tehlikenin önemli ölçüde azalacağını yazmıştım. Adam iğneyle sahadaydı ve gene ortaları ile bize yoğun tehlike oluşturdu. Nitekim golü de yanlış eşleşmeden yedik. Tamam kabul ediyorum alan savunması yapıyoruz ama Bursa'ya karşı bunu yapamazsın. Ömer ve Turgay gibi Türkiye liginin en iyi kafaya çıkan adamlarından ikisinin oynadığı bir takıma kornerde adam adama savunma yapılır. alan savunması yaparsan adamların geriden gelip sıçrama avantajı ile birlikte senden en az 30 cm yükseğe zıplar ve her gelen geçen topa kafayı vurur. Nitekim maç boyu öyle oldu ancak Aykut Hoca bu olaya maalesef müdahele edemedi.

Diyorum ya zannedersem Aykut Hoca'da bizim gibi yaşayarak öğrenecek bazı şeyleri. Umarım öğreniyordur daha doğrusu. Çünkü bu hataları inanın çoğu teknik direktör yapsa çoktan arkasına teneke bağlanıp kışkışlanırdı. Camianın insanı olmasından dolayı kimse ses etmiyor şu anda. Çünkü şu anda bence en fazla Trabzon maçında puan kaybedilebilirdi. Diğer tüm maçlarda Fenerbahçe'nin rahatlıkla galip gelmesi gerekirdi ve ben bu maçların çoğunda maalesef Aykut Hoca'nın hatası olduğunu düşünüyorum.

Ha bu arada son bir cümle ile bitirişi yapayım.

Sevgili Bülent Yıldırım, taç verdiğin pozisyondan sonra Niang'ın sahalara 15 gün sonra dönebilecek olmasına ne diyeceksin ? Kasap Neill'in adamın dizini hedefleyerek direk tekmeyi sallayıp sonra  da operasyonu kaburga da bitirmesini izledin ya onu diyorum. Çok başarılıydın 8,4 aldın ya ondan herhalde Akhisar - Giresun maçındaydın bu hafta. Ahh yönetim ah... Bir gıkın çıksın. Sokacam kulüpler birliğine adamlar doğruyorlar bizi be başkan...

UYAN ARTIK .... !!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder