26 Kasım 2010 Cuma

İBB - FENERBAHÇE

Süper Lige çıktığından beri bize en çok sorun çıkaran takımların başında geliyor İBB. Akıcı oyunları, genelde yardımlaşarak oynamaları, genelde yapı itibari ile bizim oyun sistemimize ters geliyordu. Geliyordu diyorum çünkü eskiden takımımız ağır oynamayı seçiyordu. Genelde hucumlarımız hep set hucumu oluyordu. Hızlı hucumu pek denemiyorduk. Aykut hoca ile gelen en önemli değişiklik bu oldu herhalde. Orta sahada ani şok presle top kapmaya çalışıp direk hucuma yönlenmemiz.

Yarın ki maçta büyük ihtimalle Aykut Hoca en çok Stoch - Dia ikileminde kalacaktır. Bence doğrusu Dia'nın oynamasıdır zira Dia oynadığında Niang'ın oyuna etkisi %50 artıyor minimum. Bu tamamen alışkanlıkla ilgili bir olay. Yanında oynadığınız oyuncunun stilini biliyorsanız daha efektif olursunuz. Bence bu konuda Dia ve Niang ikilisi birbirlerini güzel tamamlıyorlar. Ek olarak Stoch'un ne olursa olsun ikinci yarıda girip daha etkili olacağını düşünüyorum ben. Çünkü Dia'nın oyun stili onun 60 dakika efektif olmasını sağlıyor. Çok etkin ve fuleli olduğundan enerji ayarlamasını tam düzgün yapmadığını düşünüyorum ben.O yüzden 60-65 dakika Dia'yı efektif kullanıp yorulduğunda da oyuna Stoch ile müdahele etmek en doğrusu gibi geliyor bana.

Maçın bayağı gollü geçmesini bekliyorum. Sabah Lugano kendini bir deneyecek ama en ufak risk görülmesi halinde oynatılmayacak. Bu durumda hele bahis oynayanlar direk 3,5 üstü oynasın çünkü kesin mide krampları yaşayacağız demektir.

Çok önemli bir maç bizim için. Umarım her şey düzgün gider. Önümüzdeki 5 maç gerçekten ligin dizginlerini ele geçirebileceğimiz kıvamda. Ben takıma fazlasıyla güveniyorum. Umarım sonuca gidip artık hepimizin beklediği o ligin tepesini domine eden takım kıvamına geliriz.

Son olarak dua edelimde gene fırtına kıyamet olmasın yarın İstanbul'da. Malum İstanbul 10 derece ise oralar 0 oluyor.

2 yorum:

  1. Belediyenin taktiği bence belli...Rakibi bekleyip savunmanın arkasına toplar atmak(rakibin üzerine gelmesini bekleyip kontradan araya bırakmak)...ya da rakibi orta alanda sıkıştırıp stoperlerin arasına topu İskender ya da iboyla buluşturmak....Bana göre böyle oynayacaklar...Bizde defansı bjknin yaptığı gibi orta saha da kurmamalıyız ki planları alt üst olsun...

    Bunu en iyi belediye yapıyor Anadolu takımları arasında bizimde başımızın belası oldular.. Bence rakibi kendi taktiğiyle vurmalıyız.. Stoch-Dia-Niang kesinlikle oynamalı...

    --------------Volkan--------------

    ----Gökhan---Bekir ---Yobo----Caner---

    ------------Baroni-----Mehmet----------

    ----Dia-------------Alex--------Stoch-
    -------------------Niang-----------------

    Bekir Lugano değişebilir ya da Selçuk ile Baroni

    YanıtlaSil
  2. Yazdıklarına katılıyorum ama takıma katılmıyorum abi. bence Dia solda oynayıp Topuz gene sağda oynamalı. İki kanatta da ofansif adam oynayınca direk defansif gücümüz inanılmaz düşüyor ondan sonra bir de skor dezavantajı ile uğraşıyoruz.

    YanıtlaSil