22 Ağustos 2010 Pazar

Anketin kazananı ... Alou Diarra

Anketimizin kazananı Alou Diarra. Benim için pek şaşırtıcı bir sonuç değil aslına bakarsanız bu. Ancak bir yönden çok hoşuma gitti, 40 oy üzerinden de olsa anket ankettir ve yüzdesel bazda bakıldığında artık FB taraftarının profilinin iyice değiştiğinin resmidir bu çıkan sonuç.

Muhtemelen bundan 1-2 sene öncesi bu şekil bir anket düzenlesek Robinho %98'lik bir pay alırdı. Ben de katılıyorum görüşlerinize orta sahamız zayıf kalıyor bazı maçlarda. En azından Emre olmadığında sıkıntı yaşadığımız çok net belli. Bence de bir oyuncu takviyesi lazım yanlız bilin ki bu Cristian kötü futbolcu olduğundan değil, tam tersine takımın oyun tarzından dolayı.

Futbolda önemli bir kavramdır boşa kaçmak. Maalesef şimdiye kadar gelen teknik direktörler içinde Osieck ve Löw haricinde bize bunu uygulatabilen teknik direktör çıkmadı. Ben aykut hoca'dan ümitliyim. Emin olun PAOK maçında eğer Caner - Özer- Topuz üçlüsü biraz topsuz oyunda faal olabilselerdi, rakip on kişi kaldıktan sonra çok rahat ihtiyacımız olan golü bulurduk. Eksik kalan rakibe karşı hareketli oyun yerine sırtını rakibe dayayıp top almaya çalışırsan adam eksiltemezsin iki kere iki dört. O yüzden benim nacizane yorumum Cristian yerine Diarra'da gelse, sonuç bundan farklı olmaz. Çünkü maalesef topsuz oyunu hala bilmiyoruz. Zamanla kesin oturacaktır çünkü Aykut Hoca'nın en başarılı yaptığı şey kısa paslarla rakip alana geçmektir.

Ankete geri dönersek ben Fernando ismine oy çıkmamasına şaşırmış durumdayım. Şu anda maliyeti en uygun ve üstüne bizim stilimize en uygun oyuncu kendisi. Sanırım zenci olmaması ve milliyeti biraz antipatik bakmanızı sağladı bu isme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder