21 Ağustos 2010 Cumartesi

Trabzon maçı analizi

Pazartesi akşamı belki de ligin psikolojik olarak en zor maçına çıkacağız. Malum geçen sene son hafta yaşanan olaylar ve sonunda tüm camianın yaşadığı hayal kırıklığı hala maalesef giderilemedi.

Maçtan önce takımda ciddi eksiklerimiz var. Volkan - Dia - Niang ve Emre'de sakatlıklar mevcut. Normal şartlarda 4 oyuncu da böyle bir derbi öncesi oynatılır ancak Perşembe akşamı oynanacak maçı düşünerek ben Aykut Hoca'nın bu dört oyuncuyu da oynatmayacağını düşünüyorum. Zaten prensip olarak her zaman sağlıklı oyunculardan kadro kurulmasından yanayım.

Paok maçında çift forvet çıkılmasının maç için en mantıklı taktik olduğunu düşündüğümü belirtmiştim maçtan önce Paok takımının oyun yapısı ve beklerinin etkinliğini düşünerek.

Trabzon maçı ise bizim klasik 4-2-2-1-1 sistemimize tam olarak uygun bir maç. Çünkü Trabzon'un bek ve stoperlerinin hucum varyasyonlarında herhangi bir etkinlikleri yok.

Kafamdaki kadro Mert-Gökhan-Lugano-Bilica-Andre Santos-Mehmet-Cristian - Özer- Stoch-Alex-Semih ancak hepimiz biliyor ki hoca Topuz'u oynatıp sağa Özer'i koymak yerine Selçuk ile başlayıp Özer'i yedek kulübesinde bırakacak. Kabul ediyorum fizik gücümüz ve defansif oyun yapımız Selçuk ile inanılmaz derecede kuvvetleniyor ancak benim Aykut Hoca'dan beklentim, Daum'un oyuncuların maalesef zihnine kazıdığı defansif futbol anlayışından takımı kurtarması. O yüzden umarım Özer ile başlarız.

Maça gelince. Ben fazla sıkıntı yaşamayıp büyük ihtimalle tek farklı bir galibiyet ile döneceğimizi düşünüyorum. Umarım Şenol Hoca Teofilo ile başlar zira Umut bizim defans için daha büyük bir problem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder