12 Ağustos 2010 Perşembe

Antu Sorunsalı

Dün gece belirttiğim gibi Antu hakkında kısa bir iki satır karalamak istiyordum uzun süredir. Öğlen arası sanırım bunun için ideal bir zaman. Son 1 haftadır artık Antu'da yazı yazmamaya başladım. Bana kalırsa antu yönetimi gitgide kendi isteklerine göre yönetimi şekillendirmeye çalışıyor.

FB yönetimine yapılan en ağır ithamlar, en alaycı konuşmalar pas geçilirken, X bir insanın gülme smileysi ya da konu dışı yazdığı ufak bir mesaj ceza almasına sebep oluyor.

Antu'nun dışarıdan görüntüsü gitgide yönetime muhalif kanat olma yolunda ilerlediğini gösteriyor. Tabii ki muhalefet yapılabilir ya da eleştiri getirebilir. Ancak foruma yazı yazan bazı kullanıcılar hadlerini o kadar aşıyorlar ki bazen nutkum tutuluyor. İşin en acı tarafı herhalde Antu yönetiminin de nutku tutuluyor ki hiç bir eylemde bulunmuyorlar. Kendilerine göre bir doğruları vardır herhalde diyorum ama Fenerbahçe Spor Kulübü'nün en yüce makamı olan başkanlık koltuğunda oturan kişiye hakarete varan hatta direk hakaret eden kişilerin cezayı bıraktım, uyarı bile almadığı bir forum da; kimse kusura bakmasın ben art niyet ararım.

Eski Fenerlist zamanlarını, forumun birleştirici unsurunun ağırlık bastığı, insanların iyi niyet ile hareket ettiği günleri özledim.

Bir tane e-mail sahibi olursan FB camiası ile her türlü dalga geçme ve hakaret etme hakkına sahip oluyorsun maalesef artık. Çok mu zor üye olurken cep telefonu ile üyelik aktivasyon kodu yollamak. bakın bakalım o zaman bu kadar klavye kabadayısı, bu kadar kedi karga forumda dolaşır mı ???

Çözüm istense, çözüm çok kolay ancak ben şu anki durumdan Antu yönetiminin rahatsız olduğunu "Hiç ama Hiç" düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder