11 Ağustos 2010 Çarşamba

Daniel Gonzales Guiza

Geçen sene ilk yarının son maçında Trabzon deplasmanı sonrası Guiza hakkında başka bir blogta yazdığım yazı.

Nedense tüm camianın aksine ben hala imzamı atıyorum bu yazıya.

Çoğu kişinin sevmediği Daniel Guiza nedense bana hep Anelka'yı hatırlatmıştır. Yaşadıkları sorunlar nedense bire bir aynı. Her zaman derim. Alex adamı vezir de eder rezil de . Guiza ne zaman boş alana koşu yapsa ve takımdan pas alamayıp kafayı iki tarafa sallamaya başlasa hep Anelka'nın boş alanlara yaptığı muhteşem koşular ve önüne bir türlü atılmayan toplar aklıma gelir.


Garip bir aşk hikayesi Guiza ile Fenerbahçe'ninki. Yılda 3,5 mio€ almasa muhtemelen şu anda Barcelona'da yedek kulubesinde senede 10 gol atarak yarı parayı kazanıyor olacaktı. Ancak yıldız transfer olarak lanse edildiği FB'de maalesef daha beklenen patlamayı yapamadı. Hoş bence adamın stili ile Fenerbahçe takımının oyun planı hiç benzemiyor. Guiza nasıl etkili olur ??? Adama sıfırdan top kes o illaki bir şekilde dokunur. ( En kötü Trabzon maçında ki gibi kuşlara vurur :)) ) Ancak illaki vurur. Özer'in Semih'e getirip ön direğe kestiği topu hatırlayın. Semih arka direkte bekliyordu hala. O yüzden Guiza'da doğal bir yetenek var sonradan kazanılamayan ve çoğu forvet oyuncusunda olmayan. Topsuz koşu. İnanın bu adamı İngiliz takımına koyarsanız adam en az 20 gol atar. Küfretmeyin ciddi söylüyorum. Adamın Mallorca'da penaltısız attığı 27 golün hepsini inceledim. Her çeşit gol var ancak neredeyse yarısından fazlası koşu yoluna atılan top ile. Zaten FB'de attığı gollerin nerdeyse hepside bu şekilde.

Sadede geleyim. Guiza FB için şanstır. FB ne kadar kullanır bunu bilemem. Evet belki komedi goller kaçırıyor ancak bir gerçek var o da adamın futbol alt yapısı u20 ve u18 takımı forvetlerine ders olacak nitelikte.

O yüzden sen golleri kaçır Dani. Ben büyük keyifle senin koşularını izlemeye devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder