11 Ağustos 2010 Çarşamba

Fenerbahçe'nin YB maçında sahadaki problemi neydi ????


Sorun basit... Hucumda etkisiziz. Sebebi defans oyuncularımız oyun kuramıyor. Defansta etkisiziz. Sebebi ileri oyuncularımız geri gelmiyor.


Fenerbahçe takımının tandeminin İlhan - Bilica olması utanç kaynağıdır. Bilica´yı top tolayıcı yapmam. İlhan´ı güreş federasyonuna bağışlarım.
Artık şapkayı önümüze koymanın zamanı geldi geçiyor. Ya bu seneyi kaybedeceğiz ya da radikal kararlar alacağız. İlk iş defansa luganonun yanına högh tipi bir adam alarak olmalı. Bu saatten sonra Bilica´nın bir yararı olmayacağını hepimiz öğrendik. Bu arada Aykut ve İsmail Hoca´ya kocaman bir sitemde bulunayım rakibi analiz edememişler. Bir takım rakip takımın etkili hucum oyuncularının ne tarafa çalım attığına kadar bilmelidir. Ama dün Bilica ve İlhan gösterdiki biz bu çalışmayı yapmamışız. adam hep içe çalım atarken bizimkiler dışı kapatmaya çalıştılar. Bu teknik ekip zaafiyetidir.

Orta sahanın artık Gattuso - Pirlo - Ambrosini üçlüsü gibi kurulması lazım. Bitti artık 2 ön libero olayı.

3 Orta saha devrin gerçeğidir. Özer - Topuz - Emre - Selçuk - Cristian buraya aday. Bana kalırsa buraya bir takviye daha yapılmalı. Çünkü Özer ve Emre her an sakatlanabilecek tipte oyuncular. Cristian´da bence çok iyi futbolcu olmasına rağmen seyirci ile arası gergin. Bu böyle sürdükçe adamdan verim alınamaz.

Kanatların adamları belli. Artık adam eksilten iki kanat oyuncumuz var hayırlı olsun. Dia´da Stoch´da çok etkili olurlar. Özellikle Dia çok adam attırır bu ligde.

Maalesef artık takımda en sevdiğim hatta taptığım Alex´e yer yok. Oyun yapımızı insanlar ezberledi. Artık değişikliğin zamanı geldi. Dün hep orta sahaya gel top al kaptan diye didindim. Bir kez bile almadı. orta yuvarlakta eli belinde topun ona gelmesini bekledi. Artık isviçre´nin en sıradan takımı bile buna izin vermiyor. üzülerek söylüyorum ama artık Alex´in joker senesi olması lazım.

Forvete gelince. Gökhan hiç bir zaman büyük takım oyuncusu olamaz. Onu 90 dk sahada tutmak intihar etmektir. Sadece küme düşmemeye oynayan takımlar ile oynanan maçlarda 10 dk max oynatırım. Semih deseniz moralman bitik. Kafada bin türlü sorun var belli. ama camiaya yazık ediyor. ayıp bence yaşanan bu olaylar. Oynayacaksa kafasını tam vermeli.

Dünden sonra mutlaka tez zamanda geçti borun pazarı sür eşeği niğdeye olmasına rağmen kalburüstü bir santrafor alınacaktır. Bence UEFA´ya şimdiden gitmemiz en hayırlısı oldu. Çünkü ben kendi adıma inanmıyorum ki bu takım ŞL´de tur atlayabilsin. En azından grupta 3. olup oraya geçeceğimize‚ baştan tozunu yutarak adım adım gidelim.

Takıma gelince. Ben gene yanlış transfer yaptığımızı düşünüyorum. Bence Stoch ve Dia ikisi birden alınmamalıydı.

Biri yeterliydi. Çünkü profilleri aynı. Gene Revivo-Rapaiç-Baliç olayına dönücek olay.

Kafamdaki takıma gelince... Ben olsam...

Volkan

GG - Lugano - yabancı transfer - Santos

Topuz - Emre - Yabancı transfer

Dia Özer

Yabancı Transfer

şeklinde bir takım kurarım. En azından dinamik ve mücadele eden olur. Stoch´ta rakip yorulunca girip daha etkili olur.

santos konusuna da değinmek istiyorum. Ben olsam kilo verene kadar kadroya almam. Bel kalın hareket edemiyor. Profosyonel değilsen oynamayı hak etmezsin.

Aykut hoca için konuşmak çok erken ama bence ilk büyük takım tecrübesinin acemililiklerini yaşıyor.

Gitmesi gerekenler mi : Guiza - Deivid - İlhan - Bilica - Önder.

Kazım artık ne olduğunun farkındadır umarım. Şımarıklığının bedelini ödedik gene. ama suç onda mı hayır kesinlikle.

Maalesef çok sevdiğim ve saydığım Aziz Başkan ve Aykut Hoca´da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder