18 Ekim 2010 Pazartesi

Konya Maçı Öncesi

Tam 11 puanlık bir maça çıkıyoruz bugün. En önemlisi eğer önümüzdeki iki maçtan 6 puanla çıkarsak, işte o zaman bence 6S'yi ligden kopartmış oluruz. Bu kadar moral bozukluğunun altından kalkamazlar diye düşünüyorum. Konya maçı öncesi Alex sakat İstanbul'da bırakıldı, Niang ise kadroda ancak ben Aykut Hoca'nın onu Konya'nın patates tarlası sahasında oynatacağını düşünmüyorum. Hem bozuk saha hem de rakibin balta stoperleri böyle adale sakatlıkları için ciddi tehlikedir o yüzden ben Niang'ı kulübe de bekliyorum bugün.

Takım muhtemelen : Volkan - GG - Yobo - Lugano - Santos - Emre - Topuz - Stoch - Dia - Özer -Kazım 11'i ile sahaya çıkacaktır diye düşünüyorum.

Kazım'ın yerine Semih'i görürsek şaşırmamak lazım ancak ben hocanın Kazım'a iyi çalışmasının ödülünü vereceğini düşünüyorum.

Maça gelince. Konya'nın defansif yapısı pek kuvvetli değil. İleri uç oyuncuları da ağır. Savunmamız için pek sorun teşkil etmeyeceklerini düşünüyorum. Maçın başında tempo yapıp skoru sağlarız diye düşünüyorum. İkinci yarı ise hepimizin alıştığı rolanti oyuna dönerek herhangi bir sıkıntı yaşamadan bu 90 dakikayı tamamlarız büyük ihtimal.

Maçın kilit oyuncusu Dia olur. Konya'lı oyuncuların bol bol kart göreceğini düşünüyorum Dia'yı durdurmak isterken.

Maçın rahat bir skora gelmesi halinde ise son 20-25 dk Gökay'ı sahada görebiliriz. Aykut Hoca'nın bir süredir onu forvet arkası denediğini belirteyim. Bu maç eğer rahat bir skorda giderse Gökay'ın şans bulması için ideal bir mücadele olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder