11 Ekim 2010 Pazartesi

Volkan Demirel

Geçen gün twitter üstünde Antu'da mod olarak görev yapan biriyle yaşadığım tartışmayı çoğunuz az çok görmüştür sanırım. Volkan için " Kendini bir maçta rezil etme be kardeşim. " gibi bir ifade kullanınca benim tepem atmış ve bayağı bir üstüne gitmiştim. Benim için durum çok açıktı. İmam osurursa cemaat sıçar. Antu'nun bugünkü haline niye geldiğinin ufak bir yansımasıydı aslında cuma akşamı yaşadığımız olay.

Volkan kaleyi Rüştü'den devraldığından beri onlarca hata yaptı. Doğaldır çünkü kalecilik mesleği belki de yeşil sahalarda en hatanın göze battığı yerdir. Bugün bir forvet boş kaleye gol atamayıp 3 dk sonra başka bir pozisyonu değerlendirdiğinde herkes onun kaçırdığı golü unutur. Ama kaleci öyle mi ??? 20 tane top kurtarsın ama bir tane gol yesin hatalı direk idam edilir verdi maçı diye.

Yukarıdaki fotoğrafı hepiniz hatırlıyorsunuz. Sevilla maçı. Volkan çok kötü bir performans sergileyerek neredeyse maçtaki 3 golüde hatalı yemiş ancak daha sonra penaltılarda kalesinde devleşerek kendini affettirmişti. Bu belkide Allahın bir lutfuydu çünkü kaleciler için böle geri dönüş şansları bunun gibi uç örnekler dışında mümkün değildir.

Konuya dönersek... Volkan hata yapar. Hatalı golde yer. Olmayacak işler de yapar. Ancak Volkan baktığınızda çok istikrarlı bir kalecidir. Senede belki 1 ya da 2 maç kaybettirir ancak 7-8 maçta kazandırır. O yüzden kimse gelipte adam için benim nezdimde "Kendini bir maçta rezil etme be kardeşim" diyemez.

Anket açıyorum konuyla ilgili blogta. Rica edicem oy verin. Antu'da açmak isterdem ama malum şakşakçılardan ne kadar objektif çıkar onu bilemediğimden en azından tarafsızlığına inandığım insanların oylarına bakmak istiyorum. Volkan'ın Fenerbahçe forması altında çıktığı maçların % kaçında kötü oynadığını hatırlıyorsunuz. Ya da Daum'un ifadesiyle sizi dehşete düşürüyor mu ??? Lütfen dürüst bir şekilde oylayın. Gerçekten genel hava cuma günkü gibi mi görmek istiyorum.

Çok teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. Rüştü den sonra buffon peter çek gibi geliyor :D

    arada hata yapar sende 1-2 olay maçı vardır ama iyi kalecidir Türkiyede ondan iyisi yoktur formda konsantre olduğu diğer o 1-2 maç dışı gözümde dünyada şu an ilk 10 kaleci içerisindedir

    YanıtlaSil
  2. Bende öyle düşünüyorum ama bakalım genel kanı ne cidden merak ediyorum. Cuma akşamı fena sinirlendim çünkü. Olay çünkü kişisel fikirden çok hakaret etmeye döndü.

    YanıtlaSil