27 Ekim 2010 Çarşamba

Bursaspor Maçı Öncesi...

Yarın ligin belki en kritik maçına çıkıyoruz. Bir galibiyet ile geçen haftaki üzüntümüz komple değişebilir. Nedenine gelince. Bundan sonra zor maçımız yok. Tabii ki hiçbir maç sahada oynanmadan kazanılmıyor ancak düşündüğünüzde ligin tepesinde olan Bursa, Kayseri , 8jk, 6s ve Trabzon maçlarını bitiriyorsunuz. Bundan sonra hep sıralamada aşağıda olan takımlar ile mücadele edeceğiz. Bu yüzden ben asıl bu haftanın en önemli maç olduğunu düşünüyorum. Düşünsenize en önemli rakipleriniz birbirleri ile didişirken siz düşmeme mücadelesi içinde olacak takımlar ile oynayacaksınız. Biliyorum geçen senelerde en önemli handikapımız bu takımlara puan vermekti ancak şu anki kadro yapımız ve oyun stilimiz itibari ile bizim artık bunun gibi puan kayıplarını 8 maçta 1 yaşayacağımızı düşünüyorum.

Yarınki maça gelince. Sahaya %80 Volkan - GG - Bilica - Yobo - Santos - Emre - Topuz - Stoch - Kazım(Caner) - Alex - Semih ( Niang ) 11'i ile çıkacağız. Ben bu kadronun rahatlıkla Bursaspor'u yeneceğini düşünüyorum. Santos'u koymamın sebebi ise taktik idmanda Aykut Hoca'nın uzun bir süre önde Caner arkada Santos'u oynatması. Bu durumda büyük ihtimal Kazım'ı kulübeye çeker. Hoca belli ki 6S maçında yaptığı orta sahayı teslim etme yanlışını farketmiş o yüzden hafta boyu çözüm arayışındaydı.

Bursaspor bence tamamen şişirilmiş bir takım. Ben hala söylüyorum. Biz bu kadar kötü olmasak, ezeli rakiplerimiz ( gerçi artık onlara rakip demeye dilim varmıyor. ) bu kadar çapsız olmasa inanın adamlar da hiç bir şey yok. Küçük takımlar sağolsun bize motive olduklarının 10'da biri Bursa'ya motive olsalar görürüm onları 2 beraberlikle mi yollarına devam ediyorlar. Görüyoruz Avrupa'da inşallah ilk gol pozisyonlarına girerler bir ara.

Yarın ki maçta panik havası olmadan sakin futbolumuzu oynarsak fazla sıkıntı yaşayacağımızı sanmıyorum. Niang hele oynarsa Fenerbahçe galibiyetinden adım kadar eminim diyebilirim. Rakibin en büyük silahı duran toplar olabilir bize karşı ancak aldığım haberler Ali Tandoğan'ın oynaymayacağı yönünde. Bu yüzden büyük ihtimalle orada da eski etkinliklerinde olamazlar.

Ligin en kritik maçına çıkıyoruz. Bir galibiyet bahar havasına geri dönüş yaratır. Ondan sonrada iddia ediyorum en az 5 puan farkla ilk yarıyı lider bitiririz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder